Livet..

Livet rusar iväg, och det känns som om varje vecka bara innehåller måndag o fredag, så det gäller verkligen att ta tillvara på dagarna.
Och på tal om livet, så ska jag ikväll gå och se genrepet av musikalen Livet är en schlager.

Musikalen bygger på filmen som kom för ca 14 år sen, men nu har Jonas Gardell skrivit ett helt nytt manus, och tillsammans med Fredrik Kempe ett gäng helt nya låtar också. 
 
Ser fram emot kvällens föreställning på Cirkus, men jag hoppas att min annalkande och lätt retliga hosta håller sig lugn.
Överallt omsvärmas jag av krassliga människor, hemma, i kollektivtrafiken och på jobbet, så jag är inte förvånad att jag fått hosta. Men jag har verkligen inte tid och lust med sånt, nu när jag kommit igång med löpningen.
Kondition är ju ruggig färskvara, och håller man inte igång hela tiden surnar den snabbare än mjölk under rötmånaden, hehe.
Så jag vägrar helt enkelt hosta :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Home2tiny

Å den föreställningen får du inte missa...håller tummen att baskiluskerna håller sig borta. Ha en rolig kväll. Kramisar Tina

Svar: Jag klarade det! 😀
Helena Nygrund

2014-09-09 @ 18:30:56
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0