När vinden mojnat

I helgen hade jag tänkt ägna mig åt lite pyssel, och mina största "pysselvänner" just nu är mina sprayburkar.
Däremot var vädret inte min bästa vän!
Balkongen är enda stället där jag kan hålla till med sprayningen, och tyvärr var det alldeles för blåsigt i helgen.
 
Men idag hann jag hem och fixa lite efter jobbet, och det ena lilla projektet är klart. 
Bild på mitt sprayade sopfynd kommer när jag fotat det i dagsljus :-)
 
Här kommer ett annat "sopfyndsprojekt"
När jag hittade detta fräscha och fina hyllplan i grovsoprummet visste jag precis vad jag skulle göra med det.
L hjälpte mig att såga av skivan till rätt längd.
Lite spackel i skruvhålen behövs...
 
Det är så kul att L är med på mina tokiga idéer, och den lilla brädan under är hans förslag, vilket gör en stor förbättring till det hela.
Ni ska få se när det är klart!  :-)
 
Nu är det dags för te, och sen ska jag försöka komma i säng på rätt sida om dygnet, för en gångs skull.
Så ha en fortsatt fin måndag mina vänner ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0