Risig onsdag

Morrn morrn!
Idag blir det nog en tuff dag, för jag har hostat precis hela natten.
Jag, som sällan är sjuk, kunde till slut inte stå emot den "lilla" smittohärden till karl jag sovit bredvid.
Det är tur att jag inte sitter nära mina kollegor på jobbet, så jag inte hostar på dem.
 
Morgonsmoothien och lunchlådan är packad.
 
Igår kväll var ju jag och L och såg Kom igen Charlie! på Oscarsteatern, och innan skulle vi äta  lite. 
Vi möttes vid Kungshallen och medan jag väntade på maten fick jag både mail och sms om lite panikjobb, så L var måttligt nöjd på mig, som satt och jobbade under hela middagen.
Teatern var jättekul och Robert Gustafsson briljerade som vanligt.
När vi kom hem drack vi te...och jag fortsatte jobba.
 
Men vi får se hur effektiv jag blir idag, för jag känner mig verkligen inte bra.
Hoppas i alla fall ni får en fin dag och mår bra.
Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0