Den lilla glädjen

Jag är som många vet väldigt lättroad, och igår kväll skrattade jag gott till actionkomedin Big Stan.
Jag må vara avtrubbad av alla Bruce Lee-filmer jag såg i mina ungdoms dagar, för det var mycket våld i denna film, men attans vad kul den var.
Något som jag däremot inte kunde släppa, var den kvinnliga huvudpersonens likhet med en annan skådespelerska, Ginnifer Goodwin, ni vet hon som spelar Jonny Cash första fru (Vivian Liberto) i filmen Walk the line.
Jag visste att det inte var Ginnifer som spelade i Big Stan, för denna tjej heter Jennifer Morrison i verkligheten, men jag kunde ändå inte släppa likheten.
Började googla och blev glad igen när det visade sig att jag inte var helt ute och "cyklade", för det är visst fler som tycker dessa tjejer påminner om varandra.
Vad tycker ni?
 
 
 
 
 
 
Ja, som ni märker är det inte svårt att roa mig, hehe!
Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0