Jag lever i allra högsta grad, jag lovar

Hej på er trogna som tittar in här, jag blir så glad att ni vill ägna mig er dyrbara tid en stund ❤️
Jag har ju inte visat något livstecken på ett par veckor, och har väl om sanningen ska fram funderat på det här med fortsatt bloggande.
Jag är ju ingen storbloggare och har mest haft bloggen som en egen "dagbok" från semestrar, skojsigheter osv, men visst blir det roligare att fortsätta skriva när någon av er lämnar ett litet avtryck i form av en kommentar, det ska jag inte sticka under stol med.
En annan orsak till att jag varit så frånvarande, är att det händer något för mig väldigt stort i livet just nu.
Jag kan ju säga att många "vänder blad" vid nyår, men för mig har det blivit mycket mer omvälvande än så...jag snarare "byter bok" :-)
Jag behöver lite mer tid innan jag berättar det här i skrivande form, men spännande som tusan är det!
 
I morgon kväll ska jag på lite skojsigheter på Golden Hits, där bland annat dessa killar "återuppstår" en stund.
 
 
 Men först ska jag på ett spännande möte hela förmiddagen i morgon, pirrigt pirrigt.
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Men vad spännande det låter!! Kram Ylva

Svar: Kram till er också! ❤️
Helena Nygrund

2015-01-08 @ 21:57:34
Postat av: Anonym

Det där med bloggandet funderar jag också just nu, jag hoppas att det bas är en tillfällig svacka vi har, för det är ju ändå roligt bär inspirationen finns. Lycka till med det nya spännande, jag ser fram emot att fp v

2015-01-09 @ 06:58:29
Postat av: Victoria

Haha, hopplöst att skriva från mobilen, ser inte alla fel som blir och råkade skicka iväg förra kommentaren utan att skriva in namnet. Jag ser fram emot att få höra mer om allt det nya. Kram Victoria

Svar: Haha, gissade att det var du ändå ❤️
Helena Nygrund

2015-01-09 @ 07:01:43
Postat av: Home2tiny

Nu blir jag så nyfiken så jag nästan spricker, vad är det för spännande som händer i ditt liv tro??? Och vännen du får inte sluta blogga😘😍 Kramisar Tina

Svar: Vad gullig du är!
Helena Nygrund

2015-01-12 @ 18:53:37
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0