Hur f*n kan de aldrig ta slut?!

Idag har det varit en riktigt skön dag!
 
När semestern är slut och man jobbar för fullt, är det nödvändigt att ta till vara på de "små stunderna".
Såna här dagar är det synd att stänga in sig i personalrummet på rasten 😀
 
Fick mig en pytteliten ranson av felstavade skyltar i min Hemköpsbutik, och det är alltid glädjande 😊
Nu är den ju inte precis felstavad, men aningens för fort gick det att skriva tror jag.
 
Njöt av grillad kyckling med en underbar sallad, som var som ett bröllop i munnen, mums!
 
Nu ikväll har jag tittat på firandet av vår kronprinsessa Victorias födelsedag.
Alltså mina tårar, finns det inget slut på dem?!
De småtrillade lite under hela programmets gång, men när John Lundvik och Kristin Amparo framförde When You Tell the World You're Mine då fanns det liksom ingen hejd på dem.
Herregud vad sminket rann!!!
Undrar hur många liter tårar jag gråtit under mitt liv???
 
 
De verkar vara så otroligt fina, härliga och jordnära prinsessan Victoria och prins Daniel.
 
Nu är det dags att krypa till kojs, och hoppas jag orkar komma upp för lite simning i morgon bitti. 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0