Tre glada tisdagsstunder

Som många vet försöker jag alltid hitta mina små lyckliga vardagssstunder, och här kommer dagens tre höjdpunkter:
 
1. Efter simningen i morse hann jag med att äta frukost tillsammans med mina härliga simkompisar (de flesta är glada pensionärer).
Och att umgås med dem ger mig så himla mycket glädje och energi. ❤️
 
2. Känslan efter man; dammsugit hela lägenheten, skurat, bäddat rent, frostat av frysen (som nästan inte gick att stänga längre), och ställt de härliga rosorna, jag köpte idag, uppe på spisen. Så njutningsbart!
 
3. Denna borde egentligen kommit som nummer två i dagordningen, men man spar ju det bästa till sist, hehe. 
Min älskade matbutik 😊
 
Säg ordet högt för dig själv: COCOTAILTOMATER 😀
Tänkte först att jag missat någon ny spännande tomatsort, men nej, jag tror inte det.
 
Rätt bokstäver, men här gick det fort och fel.  
 
Idag hade jag en bra dag, men även om man ibland haft en dålig dag är det rätt bra att tänka efter, och försöka hitta tre bra saker som hänt under dagen.
Och är det något jag är bra på, så är det att leta upp positiva saker i vardagen 😀
Prova själva får ni se vad bra det känns ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0