Kärlekens dag

Igår var det den 13 juni och en magiskt vacker dag för bröllop.
I Storkyrkan i Stockholm gifte sig snyggingen prins Carl Philip med sin vackra Sofia.
Men det var även dags för min lillasyster att gifta sig med sin Niclas.
 
Jag tog så himla många bilder under dagen på Skansen där de gifte sig, och här kommer några stycken.
 
Goa familjen ❤️
 
Så fina ihop! 
 
Det var så otroligt varmt och vi var glada över en plätt i skuggan.
 
Ungdomarna skojar. 
 
Glada gäster!
 
Kloka Moa ❤️
 
 
Jag i ny klänning dagen till ära. Kommer säkerligen att få agera midsommarklänning också :-)
 
Vacker brudbukett!
 
Sötnosarna!
 
 
Far och dotter.
 
En härlig präst "o go gubbe" från Göteborg.
 
 
Tänk att dessa fyra ska lämna oss och flytta till Dubai :-(
 
Så fin i håret.
 
Promenad till vattnet vid Junibacken.
 
Kusinkamp :-)
 
 
Zoomade allt vad jag kunde till andra sidan vattnet när kortegen kom.
 
Och tittar man riktigt noga med starka glasögon (och i paddan) så nog sjutton fick jag med prins Carl Philip och blivande prinsessan Sofia utan att veta om det.
(i vagnen precis till vänster om lyktstolpen).
 
När föräldrar och släktingar från Finland åkt hem, avslutade vi den härliga dagen med ett par glas på Sjöcaféet vid Djurgårdsbron. 
 
Vilken härlig dag och så mycket kärlek i luften!
Hoppas alla brudpar fick den bästa dagen, och framför allt Marina och Niclas ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0