Ogillar min situation

I morgon är det fredag och jag ska iväg på skojigheter, även lördag kommer bestå av trevligheter, men just nu känns allt bara jobbigt.
Är så himla risig, och min enda längtan är att bli frisk, för jag har verkligen inte tid med detta.
 
Det hela började i fredags, när jag skulle iväg på en supermysig afterwork på Södra Teatern.
Träffade upp ett helt underbart gäng från Wallmans, och det blev stora kramkalaset.
Redan då kände jag ett munsår blossa upp och halsen började ömma. Senare på kvällen svek även rösten mig.
 
När jag vaknade på lördagen kände jag mig ännu sämre, och rösten försvann än mer.
 
Värsta var på måndag morgon då jag insåg att det var kört för min simning :-(
Och det har tyvärr inte blivit någon simning på hela veckan.
 
Utan röst, men med en hejdundrande hosta, firade i allafall jag och L 26 år tillsammans i måndags.
 
Inget riktigt firande utan champagne och jordgubbar! 😊
 
L överraskade mig med blomma och ett supergulligt kort ❤️
 
Trots att jag var (läs; är) sjuk åkte vi och handlade.
Laddade upp med surströmming tills vi åker till Finland.
Vilken lycka för mig som älskar honor, med massor av rom, att upptäcka denna sort.
 
Men nu vill jag bara bli frisk, och slippa den här hel*eteshostan.
Vill ju simma!!!

 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Men usch då, krya på dig hjärtat <3 . Grattis till era 26 år tillsammans, ni verkar som ett härligt par med mycket kärlek och glädje.

Kram Victoria

2015-06-05 @ 09:13:36
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Sofia

Krya på dig, inte kul att vara förkyld den här årstiden.
Hoppas den "stinkande fisken" smakar bra.

Ha en trevlig helg!

2015-06-05 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0