Jag överlevde!

Första föräldramötet på förskolan är avklarat och jag överlevde, hihi.
Det gick bättre än förväntat, och jag var faktiskt mest nervös innan mötet började.
Tur att våra härliga barn har snälla föräldrar :-)
 
Ikväll har jag firat med nyinköpta doftljus, hemmagjord caesarsallad och supergott jordgubbsbubbel (alkoholfritt).
 
Vare sig sig jag vill eller ej, måste jag gå och lägga mig nu (har varit på förskolan i nästan 12 timmar idag), och i morgon bitti kl:06.30 är det min tur att öppna.
 
Slutar i alla fall kl:15 i morgon, och då tänker jag dra ut min wingman Katarina på en liten Afterwork.
Natti natti!
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Vad skönt att föräldramötet gick bra, jag trodde inget annat heller såklart, du fixar det mesta vet du väl.

Ha en fin helg!

Kram Victoria

Svar: Tack sötis! Bästa helgen till dig med ❤️
Helena Nygrund

2015-03-06 @ 08:23:24
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Therese

Härligt, så skönt att det gick bra!
Och salladen såg sjukt god ut ;)

Kramar!

Svar: Tack snälla!
Helena Nygrund

2015-03-06 @ 18:58:16
Postat av: Home2tiny

Klart du fixade det, jag säger bara grattis till alla föräldrar som fått dig som förskolelärare till sitt barn. Ha den bästa helgen. Kramisar Tina

Svar: ❤️
Helena Nygrund

2015-03-07 @ 19:16:26
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0