Marabouparken

Hej på er!
Dagarna rusar iväg och det känns inte som att jag hinner någonting.
Men i söndags hann jag med en fika och härlig blomsterpromenad med bästa svärmor i alla fall.
Vi hämtade henne och tänkte åka någonstans och fika. Jag som aldrig varit i Marabouparken var så nyfiken på den, och där fanns det visst både fik och en massa vackra blommor.
 
Efter fika var det dags att inspektera parken.
 
Här kommer ett gäng bilder med blommor och konstverk i parken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Den förlorade sonen"
 
Tänk att jag aldrig någonsin varit i Marabouparken trots att jag bott så nära i mer än halva mitt liv!
Jag törs lova att det inte var sista gången jag besöker den parken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0