Nu är det äntligen dags!

I måndags började "årets tröttaste morgnar", för nu ringer min klocka 05.40 varje morgon, fem dagar i veckan.
Men det är också årets bästa dagar, för nu har morgonsimningen börjat, och jag bara älskar det.
Trots att jag är sjukt trött, för jag är verkligen en nattuggla som aldrig lyckas lägga mig i tid, så ger denna arla simning mig en underbar mental styrka. Det är sååå värt dessa tidiga morgnar!
 
Jag var verkligen årets första morgonsimmare i måndags, ingen trängsel här inte :-)
 
 
I måndags var det även dags för Vårruset.
Detta år blev det tillsammans med några av mina nya kollegor på förskolan (Katinka, Cecilia, Nicole, Hanna och Emelie)
 
Den här knasbollen joinade oss vid picknicken när hon jobbat klart som funktionär.
(Skyll dig själv Emma när du tar "snygga" selfies med min mobil, hehe) ❤️
 
Hoppas att jag kan få med mig någon av mina arbetskamrater på något mer kul lopp i år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0