Den där invigningen

Idag var det då dags för invigningen av Mall of Scandinavia.
Jag och L hade pratat lite löst om att eventuellt gå dit och titta på spektaklet.
Vid närmare eftertanke var vi rätt trötta och sega efter jobbet idag, men Emma lyckades övertala oss att hänga med dit ändå.
Kl:19.57 startade invigningen med ett litet fyrverkeri och kl:20.00 öppnades portarna.


Helt sjukt mycket folk, och jag fick lite panikkänsla av att inte kunna kliva av rulltrappan för alla människor som stod i vägen.

En kort liten vätskepaus för att "lugna" nerverna 😜

Här dricks det riktigt kalla drycker 😜

Själv gick jag bananas inne på Panduro, och nu ska det pärlas så det står härliga till.

Men vet ni vad ni missade, ni som inte var där? 
Absolut ingenting!!!
Var bara glada att ni slapp kaoset av alla människor och hög volym.
Det enda roliga var att jag träffade lite riktiga kändisar: ena dottern, bästa grannarna och en kusin 😊
Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: knaperbloggen

Usch vad jobbigt det verkar med så mycket människor :S

2015-11-13 @ 20:10:16
URL: http://knaper.blogg.se
Postat av: Sofia

Var mycket folk idag också, gick bara riunt gatuplan innan jag gav upp.

Trevlig helg!

Kram,
Sofia

2015-11-14 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0