Filmsöndag

Igår kväll avslutade jag och Lasse helgen genom att gå på årets första biobesök! 
Japp, vi går på bio i snitt en gång per år.

Vi åkte lite tidigare för att hinna strosa runt lite i Kista.
Hann även äta en bit mat, och gissa om jag njöt av dessa underbara dolmades.

När vi laddat med lite godis o dricka var det dags för filmtime, och James Bond.
Tyvärr lyckades man inte få igång textningen på filmen, men alla kompenserades med var sin ny biobiljett.
Så det kommer troligtvis bli ännu ett biobesök innan året är slut 😀


Kommentarer
Postat av: Sofia

Var också på Bond i söndags men hemma "på min gata i stan" Ni hade tur som bara missade textningen min arbetskamrat var och såg filmen i lördags och då blev det strömavbrott i hela Kista gallerian så de såg bara halva filmen.....
Själv har jag varit på bio tre gånger i år så jag hår inte så ofta heller, förra året blev det nog bara en gång.

Ha en bra vecka!

Kram,
Sofia

Svar: Tur vi fick se hela i alla fall! 😀 Men vad tyckte du? Jag tycker den var helt ok, men kanske inte den bästa. Kram
Helena Nygrund

2015-11-02 @ 22:12:09
Postat av: Sofia

Håller med, inte den bästa men inte den sämsta heller....

Ha en skön kväll!

Med vänlig hälsning
Sofia

2015-11-03 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0