Höstmys hos härlig arbetskamrat

Vilken kall och frostig dag det varit!
Jag slutade tidigt och somnade i soffan när jag kom hem.
När jag vaknade var jag så himla frusen att jag fick tända brasan för att få upp värmen.
I fredags behövde jag dock inte värmas upp, för då hade jag en supermysig kväll hemma hos Katinka, som bjudit hem oss kollegor på lite höstmys.

Efter att ha gått lite "husesyn" fick vi gott bubbel och snacks.

Katinka hade ordnat så himla fint för oss  (13 pers) och gjort egen sushi till förrätt.

Efter att vi tryckt i oss en supergod trerätters, spelade vi spel och skrattade gott.
Det var en så mysig och "varm" kväll, som gjorde att jag kände mig närmare kollegorna, än när man bara träffas på jobbet.

Så himla härligt och snällt av Katinka att bjuda hem oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0