Måndag igen

Efter en mysig och rolig helg med goa vänner som kom på middag, blev det ny vecka igen.
Måndagen börjar lida mot sitt slut, och en nybäddad säng väntar på att jag ska inta horisontalläge 

Var sugen på att baka något idag, så jag testade på att göra såna där populära äppelrosor.
 
Jag insåg snabbt att jag behöver öva mer för att få till snitsen, men jag kommer definitivt att göra dem igen.
 
Idag kom en kille från Jobi (jobbskor) och besökte vår förskola.
Jag slog till och köpte ett par nya vinterskor.
De kostade dock en del så jag kommer inte att ha dem på jobbet i första läget.
Mina gamla stövlar får duga så länge.
 
 
halvhög vattentät funktionskänga som tål slask och plask!
Så här ser de ut! 
Ska vara både varma och vattentäta, så upp till bevis i vinter!
 
God natt på er finingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0