Kul pysselprojekt

Hallå där!
 
Den som följer mig på Instagram har redan sett min lilla hemmagjorda fyr, och här kommer några bilder från "processens" gång.
 
Jag startade med tre vanliga lerkrukor i olika storlekar.
 
Krukorna målades vita (tog även hand om en gammal sunkig fruktlåda som skulle kastas på mitt förra jobb).
 
Efter ett par omgångar med vitt åkte lite maskeringstejp på, och kanten målades dalablå.
 
Nu börjar det likna nåt va!?
 
Ett fat målades och sattes på toppe, snören flätades och limmades fast, fönster o dörr målades dit.
 
Fyren är på plats hos en fin vän och katten myser bredvid.
 
Och lådan då, vad hände med den!?
 
Lådan blev vit på insidan, och fick marmorklädsel på utsidan.
Just nu står den bredvid min säng och är fylld med alla tidningar jag inte hunnit läsa.
 
Ha en fortsatt skön tisdag! ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0