Min bästa vän

Igår hände det som inte skulle hända, åtminstone inte ännu en gång i år, en av mina gamla amalgamfyllda tänder gick sönder.
Mitt under lunchen på jobbet, med mina småttingar på förskolan, lossnade en stor bit av en tand.
Jisses vad jag bölade på rasten och tyckte synd om mig själv. Ringde till L, som jag inte träffat på flera dagar, för att få lite tröst. ❤️
När jag samlat mig lite sprang jag till Apoteket och köpte det enda som gäller när en tand gått sönder, Cavit.

Min bästa vän när garnityret rasar. 

Men idag fick jag en "avbokningstid" och ilade till världens bästa tandis (Jörgen).
Han bedövade mig så det stod härliga till, fixade tanden, och jag stack tillbaka till jobbet.
Tack och lov släppte bedövningen, och min mun blev rak igen, och jag kunde (tillsammans med kollegorna) genomföra kvällens föräldramöte på förskolan.
Back on track! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0