Spel & dobbel på annandag jul

På annandagen var vi hembjudna till Maggan & Kurre på jansson, knäckebröd och snaps, och vem tackar nej till ett sånt erbjudande?! Inte vi i alla fall! Vi hade en supertrevlig kväll med god mat & dryck, glatt & härligt sällskap och en hel del pokerspel.


Meh, kan ni inte hjälpa pappa att borsta av bilen i stället?


Tttta vad han får slita.


Ja, stackars pappa!


Lite syskonkärlek mellan varven.


Vadå mellan varven? Vi är väl alltid snälla?!


Jag, Kurre och ett gäng flarror. Men det är bara "folkisar"!!


Kurre är laddad för lite poker.


En liten paus i spelet för att kolla in "kusarna" på Solvalla. Det gick åt skogen, så jag får hoppas på bättre lycka i pokerspelet. Hehe!


Lasse verkar ha svårt med pokerfejset.


Jaha du Maggan! Du har visst inte så pjåkiga kort du heller!?


Kurre är skitnöjd!


Jag fattar varför!


Lasse har vunnit.


Och Nonne verkar inte helt sur heller! Hihi!


Och så här slutade det för mig. Jag fick visst en korvbonus också! Fniss!

Tack Maggan & Kurre! Ni är ena riktigt glada "skitar".







 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0