Fredag!

Åh vad skönt med fredag! Min bästa veckodag, för då har man hela helgen och alla förväntningar framför sig!
Morgonen började underbart med 1 km simning i utomhusbadet (trots 6 grader i luften). En liten snabb-bastu med mina älskade pensionärer som också simmar varje morgon.
Sen en kopp gott kaffe under den lilla promenaden hem från badet!
Till frukost blev det keso och underbara jordgubbar. Sämre kan man ha det!

Jag såg också en massa feta härliga daggmaskar i morse, som kravlat sig upp ur jorden och hämtat lite luft efter regnet.
Jag älskar verkligen daggisar! Blir så glad när jag ser dem och tänker att jorden kanske inte är helt förstörd av oss i alla fall! De ger mig hopp om livet. :-)

Dessa härliga gubbar blev en del av min frukost. Mumsfilibabba!

Dessa gubbar blev en del av min frukost, tillsammans med lite keso. Mumsfilibabba!

Kommentarer
Postat av: Tessielicious

Ikväll blire mys, med film och chips! ;)

2009-06-05 @ 16:37:12
URL: http://truelooks.blogg.se/
Postat av: Emma

Varför skrev du inget om att jag kom hem idag :'(

2009-06-05 @ 19:57:03
URL: http://elmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0