Tennarmband & silversmycken

Jag har ett tennarmband som jag köpt av en tjej som är autodidakt och jag är så imponerad av henne. Hur lär man sig såna saker utan att gå en kurs? Vetifasiken hur många kurser jag skulle behöva för att göra ett smycke. (I love you Birgitta)   Autodidakt=självlärd
Jag älskar mitt armband och känner nu att jag har lite plats kvar på min handled. (Lasse, jag hoppas att du läser det här! blink, blink).
Nu skulle jag vilja ha ett med svart botten och kanske ett annat mönster så att det bryter av lite mot det jag redan har!
Om någon är intresserad av ett snyggt tennarmband kan ni kontakta mig så förmedlar jag kontakten vidare till Birgitta! Armbandet kommer från Häggmark Design Stockholm



Mitt amband har brun botten även om det inte syns på bilden.


När vi ändå är inne på smycken så kan jag berätta om en annan superduktig smyckesdesigner och det är en tjej som jobbar i silver! Hon gör sjukt snygga smycken!  Kolla in hennes hemsida www.norrsilver.se
Eftersom hon sitter och gör alla sina smycken själv , så blir det ingen massproducering=det finns knappast två exakt lika smycken. Och sånt gillar jag! Carina! You´re the best!



Tyvärr gör inte min mörka bild Carinas smycken rättvisa, så var kloka och gå in på hennes hemsida i stället.



Kommentarer
Postat av: Carina

Ja men tack så mycket! You´re to kind ;-)Allt klär en skönhet vettu!

2009-06-24 @ 10:27:01
Postat av: Denise

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2012-03-18 @ 20:26:55
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0