AIK-Örebro

Har haft riktigt ont idag och känner mig som överkörd av tåget efter operationen. Men jag jobbade hela dagen och lyckades knata till Råsunda för att kolla på en riktig skitmatch. Det blev 1-1, och Örebros mål blev klassat som självmål av AIK! Blä! Jag måste nog svepa en hel burk valium på söndag för att våga se Götegorg-AIK då.


Jag vägrar sitta och frysa häcken av mig på en match. Jag struntar i att Emma tycker jag ser muppig ut. Jag hade det gött medan hon satt och hackade tänder. Det är väl såna gånger jag känner mig lite vuxen.Hihi.


En suddig bild på AIK:s häftiga tifo. Men när man är där på plats och hör all sång och jubel blir man helt euforisk.

Och min stegmätare visar på 16000 steg idag, till skillnad från mina ynka 4000 igår. (Fast igår var jag ju nersövd ett par timmar, till mitt försvar). Men i söndags fick jag också ihop 4000 och det har jag inget att skylla på. Fy på mig! Jag måste skärpa mig nu, med tanke på att jag inte får träna förrän mina hål i magen har läkt ihop.

Nu ska jag gå några varv i lägenheten! Natti natti!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0