Försenad present

Efter jobbet åkte jag till Solna C och träffade L och handlade mat inför Valborg. Vi gjorde även ett besök på "Apoteket Röda Näsan" och laddade lite! Hihi!
När jag kom hem fick jag en stor kram och en försenad födelsedagspresent av Tessan.


Ära var gud i höjden, den här har jag gjort i slöjden...

Jag blev jätteglad och måste dyka in i garderoben nu och leta efter något lämpligt att ta på mig imorgon, så att det fina halssmycket kommer till sin rätt.
Ni som inte har barn, akta er vad lycklig man blir när ens barn kommer hem med något som de gjort själva. Det ligger en massa tanke, jobb och kärlek bakom den presenten!

Tack Tessan, jag blev så himla glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0