Elvis lever...

I måndags fyllde min största "plutt" år. Så jag och tjejerna gick upp tidigt för att hinna sjunga för honom innan hans egen klocka skulle ringa.


Lasse är ingen stor frukostätare, så det blev en "standard" med c-vitamin, te och macka och ett litet paket, med julpapper på, haha. Sånt märker inte Lasse. Jag tror inte han skulle reagera ens om jag lät bli att slå in paketet.
I paketet låg förresten en cd som han önskat sig. Och den skivan var också det enda han ville ha, så i stället gav jag honom en trevlig kväll på Golden Hits.


På tisdagen gick vi på Golden Hits och njöt av god mat och underbar show med härliga artister.
Här blir Lasse lite extra firad.


Supersmarrig kräftsoppa till förrätt.


Skönsång.


Jag åt en underbar majskyckling och Lasse åt oxfilé.
Sen glömde jag att ta kort på min goda efterrätt, hovdessert med glass, för den bara "försvann" ner i min mage. Mums!


Mera sång i ett skojigt bastunummer.




Och jag är så glad att han fortfarande lever...

Jag hoppas att Lasse är nöjd med sin födelsedag och att han kände sig ordentligt firad.
Och i morgon ska vi faktiskt på nästa show. Tessan vill inte följa med för hon är rädd att hon kommer att vara för trött i skolan på fredag. Men jag, Lasse och Emma ska på Wallmans i morgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0