Midsommarafton


Jag var tvungen att prova glasögonen som Lasse fått av Jacob & Jonte.


Sonia! Det här måste vara din kaka! (Sonia är både mormor och farmor och kallas marmor av barnbarnen).


Upptäckte denna lustiga packbox när vi gick till poolen. Dessa campare har vissst sitt sovrum på biltaket.


Jag håller på och provar alla nagellacken jag köpte i Sverige. Nu blev det visst lite påskfärger.


Lek i poolen.


Snyggt hopp Emma!


Medan jag slöat vid poolen har några förberett sillunchen och gjort så fint.


Här är vi samlade.


Njutning!


Lollo och Alina fixade i ordning jordgubbar och glass till oss. Mums!


En vacker midsommarflicka.


Vi ska grilla middag och Alina vaktar elden,


medan Micke förbereder köttet.


Vi hade en underbar midsommar och jag hoppas att ni också hade det lika trevligt.


Just nu är det morgonen efter midsommar och de enda som är vakna är jag och den här typen, som stirrade på mig när jag öppnade ögonen.

En underbar helg till er alla!!!



 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej ! Trevlig fortsättning på midsommarhelgen , ni ser ut att ha det toppen! Kramar från oss

2010-06-26 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0