Beundrarinna

Idag har jag både simmat min kilometer och sprungit 5 km. Gissa om jag svettades så det skvätte när jag sprang på löpbandet, på gymmet efter jobbet! Helt galet egentligen att springa i den här hettan, men jag var rätt nöjd med mig själv efteråt.
Mötte upp familjen på väg hem, och när vi klev ur bilen kom en kvinna och gav L fina blommor.
-Vad bra att du kom nu, sa hon!


Lasse blev glad, men jag blev nog gladast.  :-)

Varför han fick blommor!?
Jo, en morgon när L var jättesen och stressad ställde han upp och hjälpte denna kvinna i nöd.
Hennes bil var död och trots att hon har en så skruttig bil hade hon inga egna startkablar. Men min übersnälla sambo plockade fram våra startkablar och fick i gång hennes fordon.

Så därför fick han en söt liten bukett, som även jag kan njuta av.
Nu ska jag dricka mitt te, trots värmen, och sen är det sängdags.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0