Karl Lagerfeld Confidential+Coca-Cola Light

För ett tag sen hittade jag lite tävlingar på nätet som jag deltog i och sen glömde bort.
Men för några veckor sen fick jag ett mail om att jag vunnit biobiljett. Jag hade ingen aning om vilken film jag skulle få se och vilken dag, än mindre om jag skulle få gå ensam på bio.
Det visade sig dock att det var filmen Karl Lagerfeld Confidential som jag skulle få se tillsammans med en vän.
Jag visste direkt vem jag ville ta med mig, och det var så klart bästa Rebecka!
Ni vet den vackra tjejen som tog studenten förra veckan och som sytt sin egen klänning. Hon har gått en skrädderilinje med inriktning på design, så hon var ju ett självklart val.
Idag var det då dags:


Sötisen Rebecka utanför biografen Grand.


Var ju tvungen att få med den andra flaskan på bild också.


På stolarna låg en liten goodiebag.


I påsen låg dessa tjusiga Coca-Cola Light flaskor i aluminium, som Karl Lagerfeld har designat. Vad skoj!

Tack Rebecka för att du följde med moster Helena. Jag gjorde helt klart det bästa valet.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0