Rivningsöl och femkamp

Har du varit på Wallmans någon gång? I så fall kommer du säkert ihåg hur fint och mysigt det var där.


Wallmans är kärlek och där har jag suttit många gånger i sofforna och njutit av idel fantastiska shower,
god mat och av atmosfären tillsammans med  fina människor.


Igår skulle jag och mina kollegor köra lite femkamp på Grönan, men först var vi bjudna till Wallmans på en rivningsöl.
Men vi fick inte gå in genom den vanliga ingången.


Den här sidodörren har jag knappt sett tidigare.


Knappast det här minnet jag har av att komma in på Wallmans Salonger.


Oh my god, det har hänt grejer sen jag var här i slutet av maj.






Mitt i detta rivningskaos stod detta uppdukat. Den så kallade "rivningsölen" var helt i min smak. ;-)
Solis berättade om lokalens tidigare historia och därefter fick vi höra om framtidsplanerna.

Jag säger bara en sak: Oavsett om ni har varit här tidigare eller inte så vill ni inte missa premiären i höst!




Bakom lager på lager av väggmaterial och kablage hittades en målning från 30-talet. Häftigt!


Pappa/dotter eller Micke/Selma?


Samling utanför Gröna Lund.


Mitt lag och det bästa laget. (Bodil, Eva, Jeremy, Daniel)
Att vi inte körde de grenarna som var bestämt innan (pga olidliga köer) har inte med saken att göra.
Vi var bäst i alla fall, om jag får säga min åsikt, hihi.


Dödsångest?


Middag på Kryddhyllan. (Aga, Minette, Eva B, Selma, Eva P, jag, Daniel och Sol)
Om du gillar fisk rekommenderar jag halstrad rödingfilé som var gudomligt god.


Andra bordet bestod av Victoria, Cissi, Sofia, Patrik, Jeremy, Stefan, Bodil & busiga Sanna).


Dessa härliga pinglor är tacksamma att fota, alltid glada.

Det var en mysig kväll och tack Magda för att du än en gång lyckades så bra med din väderbeställning! ;-)
Kram till alla kollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0