Dagen före

Just nu sitter jag på tunnelbanan på väg till jobbet. Idag blir en sån där "fixardag", för i morgon händer det skojsiga saker. Efter jobbet ska jag hjälpa Emma, som åker till Berlin på söndag, att växla pengar. Sen blir det en snabb middag med rester från makaronilådan eller persiljejärparna, innan jag & L ska på föräldramöte i Tessans skola. Hon går ju i nian nu så det blir nog mycket gymnasiesnack. Mötet håller på till kl 20, så efter det måste jag skynda mig att packa lite inför morgondagen. Då ska jag och L åka på en skaldjurskryssning med Birka Paradise. Jag har längtat efter detta i flera veckor! Men först ska jag på Vipfrukost på Lindex på morgonen. Får se vad det innebär!? Ha nu en riktigt fin dag och ta vara på den på bästa sätt. Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Carina

å jag åker silja....och kusin Maria viking...ha ha ha....där har vi täckt upp alla båtar...

2011-09-22 @ 11:08:36
Postat av: Helena

Haha vad lustigt! Men synd att det inte var samma.

Vem åker du med?

Kramis H

2011-09-22 @ 11:42:08
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: carina

Jag åker med Annelie (solna), Carina E (från Huvudsta)Maria H. Du har ju träffat Annelie och Carina i alla fall :) Vi har två lyxsviter, så ingår skumpa och frukost, 100:-/skalle, Carina hade sparade poäng :)

Kram

2011-09-22 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0