Frredagsklubb på Rival

Vilken helg jag har haft!
Efter jobbet i fredags åkte jag hem till min älskade kusin Carina, och där bjöds det på så god mat att jag var proppmätt hela kvällen.
Sen åkte vi till Hotell Rival som hade bjudit in en massa gäster till sin premiär av "fredagar på Rival".
Där bjöds det på snittar och bubbel så det stod härliga till, men jag var alldeles för mätt för att kunna få i mig några godbitar, men bubblet gick ner ;-)
 
Carina, jag och Ester känner oss som snyggast när vi är suddiga, hehe.
 
Efter en massa bubbel, irish coffee och mojito, behövdes det en del vatten i kroppen också.
Mojitoresterna (is, limeklyftor & myntablad) lämpade sig ypperligt bra som grund till flera glas gott vatten.
 
Efter en supertrevlig fredag med mycket skratt tillsammans med bästa sällskapet, var det dags för "Askungen" att ta sin tunnelbana och åka hem.
Jag missade mitt tåg med två sekunder ungefär och det skulle dröja närmare en halvtimme innan nästa skulle komma, plus att min mobil skulle dö inom ett par minuter, så det blev till att ta en taxi hem i stället.
Dyrt, men väldigt skönt!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt med Taxi! :)Tack för en kul kväll med mycket skratt, som vanligt ;)Kram

Svar: <3 <3 <3
Helena Nygrund

2012-09-25 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0