När katten är borta...

Idag var jag så trött att jag somnade flera gånger på vägen hem. Pinsamt när man nickar till och det känns som om alla i tunnelbanevagnen stirrar på en, hihi.
Tjejerna tyckte att jag skulle sova en timme, och sen skulle de väcka mig.
Det var riktigt skönt att vila ett tag, och jag blev mycket piggare på kvällen.
Jag griljerade en skinka som jag köpt på vägen hem, och jag o tjejerna tjuvstartade med skinkmacka och julmust, mums. 
Något kul måste vi tjejer ju ha, när Lasse går båtvakt hela natten. 

I morgon bitti ska jag försöka komma upp och sticka till badet innan jobbet.
Så jag släcker lampan och njuter av det mysiga ljuset från granen, som tjejerna klätt.



Det är skönt när de blivit så stora att man kan sitta och titta på när "barnen" klär granen  :-)

Och de gör det bra också! 
Supermysigt att komma upp på morgonen, när det är alldeles becksvart ute, och granen lyser så fint.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0