Tjejmåndag

Arbetsdagen gick snabbt, och efter jobbet slank jag in en snabbis på affären, behövde bara en grej till kvällens middag.
Tack Lisa för tipset om LCHF-pizzan!
Det var nog en av de snabbaste middagar jag tillagat, och samtidigt supergod.
Efter maten blev det glass till mina två sjuka tjejer, och sen låg vi i soffan och tittade på riktiga tjejfilmer, både Twilight och New Moon.
Lagom jobbig måndag :-)
I morgon blir det andra skojigheter, för då ska jag o L äta gott och se "Magnus den store" på Hamburger Börs.


Passerade tomater till pizzan, lite vitaminer och glass.

Oups! Hoppas ingen såg det lilla blå hörnet i korgen!? ;-)

 

Skinka från frysen, och tillvaratagna ostsnuttar som rivits.

 

Tjejernas pizzor är klara, och nu ska bara mamsingens pizza toppas lite.

 

 
Här blev det också skinka, plus lite kryddiga köttbullar och pepperoni, mums.
Och lite måndagsrosé är aldrig fel (bubbelvatten + Fun Light)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0