Fredriksborg Hotell & Restaurang

 
Igår kväll åkte jag, Lasse och våra grannar till Fredriksborgs Hotell & Restaurang långt ute på Värmdö.
Vi och ett gäng andra människor hade lyckan att få komma till Fredriksborg och agera testpiloter av en trerättersmeny, innan restaurangen öppnar upp sina dörrar för allmänheten.
Såna uppdrag ställer man ju gärna upp på :-)
Här kommer en riktig bildkavalkad från vår supertrevliga kväll.
 
 
 
 
 
 
 
Vi fick ett glas bubbel när vi kom, och gick sen en liten rundvandring.
 
Våra härliga grannar, som vi sticker på semester med i morgon bitti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vill stanna kvar och övernatta i Axel & Esters gemak.
 
 
Efter att ha tittat in i de superfina och genomtänkta hotellrummen var det dags för middagen.
 
Underbara fina Eva, som tillsammans med sin man, snart öppnar upp Fredriksborg.
Här pratar Eva lite och presenterar sin härliga personal.
 
Det här låter supergott...
 
Skärgårdstallriken var fantastiskt god.
 
Och det bjöds på urgott bröd till.
 
Alltså, jag säger bara: SJUKT GOTT!
 
Och det här tog slut alldeles för fort.
 
Kaffet hämtade vi i orangeriet och drack ute, och njöt av utsikten.
 
 
 
Vilken supertrevlig kväll vi hade, och jag är säker på att Fredriksborg går en strålande framtid till mötes.
 
(Katarina, är du nöjd med bilderna, hihi?!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Fina Eva! <3

2013-06-10 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0