Himla skön helg

Ligger i sängen och ska precis börja läsa en ny kriminalroman av Lars Kepler.
I morse skulle jag egentligen simma redan klockan nio, men då boken jag läste, Eldvittnet, var så himla spännande kom jag inte iväg förrän mycket senare.
Nu är det då dags för nästa bok av Kepler, Sandmannen, och jag har hört att den till och med är ännu bättre än Eldvittnet.
Det är så himla mysigt när man kommer in i en riktigt bra bok.
Först några bilder från en superskön helg.

Fredagen startade med en härlig frukostshopping tillsammans med Magda & Katarina. Blev inte några kläder till mig denna gången, utan mest nödvändiga grejer som mascara, sminkpads, hårsnoddar, spännen, borste osv.

 

Efter jobbet åkte jag & Lasse och handlade på Citygross. L hittade en skön hängstol :-)

 

 
På lördagen var vi bjudna till våra grannar på brunch, och jag fixade till en liten matnyttig "blomma" att ta med.
 
 
 
När vi kom över till grannarna bjöds vi först på lite bubbel på balkongen. Sen fick vi sätta oss till bords och svulla, och jag lovar att det inte var något som saknades.
Jag och Lasse undrade om brunchen serverades samma tid varje lördag, hihi.
Sen "jobbade" vi lite och bokade lite mer grejer inför vår resa, som närmar sig med stormsteg.
 
 
Jag och Lasse firade att vi varit tillsammans i 24 år, och jag fick tre röda rosor <3 <3 <3
 
 
På lördagskvällen regnade det ute, men vi satt på balkongen och njöt av jordgubbsbubbel och hade hur mysigt som helst
 
Underbara helg!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis till dig och Lasse! Kram

Svar: Tack finis!<3
Helena Nygrund

2013-06-03 @ 09:14:09
Postat av: Maria

Ah vilken helg. Brunchen, så gott! Roligt med resan. Förväntan och planeringen är nästan lika roligt som själva resan. Själv är jag gräsänka nu, maken åkte till Indien i morse med jobbet. Skulle ha varit kul att fått följa med och sett landet och kulturen.
Kram Maria

Svar: Ja Indien hade vart spännande att se! Kunde du inte ha smygit dig ned i hans bagage och hängt med ?! ;-)Kram kram
Helena Nygrund

2013-06-03 @ 09:57:32
URL: http://snickaregardens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0