Göteborgshelg

Hej på er! Det har inte blivit något bloggande på några dagar, då jag umgåtts med vänner i Göteborg hela helgen.
Just nu sitter vi (hela min familj och L:s syster med familj) på tåget på väg tillbaka till Stockholm.
Vi har haft det supermysigt, ätit gott, skrattat sjukt mycket, så nu är det positiva energiförrådet ordentligt påfyllt.

Det gjordes "avancerad" färdkost på tåget till Gbg :-)


Själva resan var liksom en del av allt det roliga.


Alla hade idel godsaker med sig.


Vi hittade snö i Gbg.


Vi bjöds på goda drinkar och tilltugg.


Jag tog en massa bilder där min egen skugga syns hela tiden. Såg det efteråt, hihi.



Kolla min skugga! Såg ingenting i solen när jag tog kort med mobilen, fniss.


Skillnaden på proffs och amatörer. Några badar i november!



Så vackert vid vattnet!

Nu har jag fyllt i lite korsord här på tåget, vi har besökt "bistrovagnen", spelat wordfeud på mobilen, så nu är det dags att luta huvudet tillbaka en stund. Zzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0