Tro kan flytta berg

I natt har jag sovit riktigt illa, med rinnande näsa och hemsk mensvärk.
Och förutom m-värken idag fortsätter även huvudvärken, femte dagen nu tror jag, stön.
Men man får göra vad man kan för att liva upp sig, trots att man inte är på topp.
Igår träffades jag och L efter jobbet för att äta innan vi skulle på Intiman. 
Jag var så pass hängig att jag bara åt en toast, men lite rötjut gick lätt ner och höjde mitt humör lite, hihi.
 
Och på teatern fick jag skratta gott till "De 39 stegen".
Skådisarna Peter Dalle, Morgan Alling, Cecilia Forss och Robin Stegmar gestaltar tillsammans långt över 100 roller, och de är helt suveräna.
 
Lite vackert nedanför Observatorielunden på väg till teatern.
 

Ett glas bubbel i teaterpausen är ju obligatoriskt ;-)
 

Och jag låtsas att jag ser så här pigg och glad ut, som när jag kom från frissan förra veckan.
Tro kan flytta berg...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0