Suger ut det "gottaste"

Snart är den här sköna påskledigheten slut, men vi jobbar på att suga ut så mycket som möjligt av den.
Jag, L och Emma stack iväg och luftade cyklarna för första gången i år (Tess stannade hemma för att jobba med en skolgrej som måste skickas in idag).
Jag hade så lite luft i däcken på min pärla, så jag fick promenera till Statoil för att fylla på däcken.
Vi cyklade till centrum och hälsade på världens bästa Rebecka (tjejernas kusin) på Esprit. 
Jag har letat så länge efter en vit baskofta, och där hittade jag den på rea, perfekt.
Sen stannade vi till på Joe & the juice och köpte en härlig kaffe latte, och satt ute i solen och sörplade innan vi cyklade hem.

Mitt allra första besök på Joe & the juice.


Såg så härligt ut med deras välfyllda fruktkorgar.


Jättegott kaffe i fina muggar, men jag tror ändå att jag föredrar EspressoHouse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0