Ordningen återställd

Idag har jag varit och klippt mig, och det var riktigt läskigt då det visade sig att min frisör (Thomas) gått på pappaledighet.
Även mitt andra alternativ, mina döttrars frisör (Ümit) var borta, på en långsemester.
Eftersom jag hade klipp-panik fick jag välja ett okänt kort, en av tjejerna på salongen, men söta Nada på Rinse i Gullmarsplan gjorde mig inte besviken.
Så himla skönt att bli av med allt risigt hår efter sommarens simning i klorvatten, och nu är jag fin tills i morgon när vi ska på Golden Hits.
 
Hej, här har ni mig, en liten rotfruktsgrej, eller är jag en tusenfoting med typ hästhuvud!?
I alla fall trodde inte jag och L att en jordärtskocka skulle se ut så här.
 
Efter mail och samtal till Linas Matkasse redde vi ut gårdagens leveransmiss, och jag har inget ont att säga om det företaget, för de kan konsten att reda upp sina "problem". 
Vi fortsätter gladeligen med att beställa den härliga Inspirationskassen.
Dagens middag: Italiensk dragonkyckling med citronrostade rotfrukter
och receptet, som kanske inte låter så mycket för världen, är ett "keeper-recept", och det är vi överens om :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Vad gott det ser ut! Ja inte jordärtskockan utan den färdiga rätten. :-)

Svar: Haha, ja den såg inte så aptitlig ut. 😊
Helena Nygrund

2014-08-27 @ 16:04:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Käthes Mode

Ser jättegott ut!

Svar: Och det var mycket godare än det ser ut 😀
Helena Nygrund

2014-08-28 @ 08:53:46
URL: http://www.kathe.nu
Postat av: Viktoria

Hejsan! jag går 3året på gymnasiet och gör en marknadsundersökning (tar max 1min) angående lotteri och skulle verkligen uppskatta om du skulle kunde svara på några frågor på följande länk :)
http://www.enkät.se/survey.php?pid=10465&mpid=a19277d37309b15c4e7720f93392357a

2014-08-30 @ 18:16:47
URL: http://gavoshoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0