Anvil och Replokalen

Hallojsan! Ligger just nu och döslappar i soffan med ett tomt vinglas framför mig.
Och när glaset var fullt var det inte ens vin i det, utan det var mitt näst bästa bubbelvatten, Favorit Blåbär & Hallon (min "number one" Loka Strawberry Ice Cream finns bara att få tag på under sommaren verkar det som).
Ja, så kul är jag denna fredag kväll! 
Men igår kväll var det lite skojsigare, för då var jag på invigningen av Replokalen (Golden Hits nya coola bar), och minglade med det gamla kultbandet Anvil.
 
 
Anvil, sköna killar från Canada.
 
Det minglades och Ian Haugland (Europers forna trummis) spelade riktig "tung-gung-musik", som jag kallar det, så högt att den här gamla tanten hade svårt att föra en dialog med någon, hehe.
 
Vi åt en massa smarrigheter, bland annat dessa hemmagjorda och grymt goda miniburgare. Och till det drack vi Europes egen öl Demon Head.
 
Anvil klipper bandet och Replokalen är officiellt invigen!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken rolig kväll!

2014-12-20 @ 20:36:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0