Vart tog jag vägen?!

Ja det kan man undra, hihi.
Förra veckan var det verkligen fullt upp, och jag har inte haft en endaste liten ork över till att blogga.
Men här kommer en liten sammanfattning av vad jag sysslat med:
 
I onsdags stack jag direkt till stan efter jobbet för att möta upp min familj, och ha en helkväll med god mat och härlig underhållning på Golden Hits.
Gick först upp till Johannes Brandstation och hämtade upp L när han gick av sitt pass.
Sen kom tjejerna direkt till Golden.
 
Lite kul var det att Golden Hits skulle ha en brand- och utrymningsövning, precis när Lasse just slutat för dagen :-)
 
Tjusigt på tallriken...
 
glittrigt och galant på scen...
 
fint på toa.
 
Och jag hade som vanligt "abonnerat" min favorittoalett, hehe.
 
På torsdagen ruschade jag hem från jobbet, för inget kan få mig att missa den årliga kräft- och surströmmingsskivan i Sundbyberg.
Så himla gott och trevligt i goda vänners lag ❤️
 
På fredagen kom Lasses bror med familj från Göteborg. De och Lasses syster med familj var på middag hos oss och vi hade trevligt långt in på nattakröken (glömde helt att ta kort).
På lördagen träffades vi alla vid Slussen för en tur till Fjäderholmarna.
Tog en liten vätskepaus i det härliga vädret i väntan på båten.
 
 
 
Mycket kul och spännande att titta på.
 
 
 
Lugna tjejer trots att båten sjunker 😀
 
Vacker Emma bland vackra pellisar.
 
 
 
Lunchtime i solskenet på Fjäderholmarna.
 
Ja men då kommer jag i morgon i stället ;-)
 
På lördagskvällen var det middag hemma hos L:s syster, och klart att världens gosigaste Molly ville vara med när vi drack en drink i partytältet, hihi.
 
 
Vi åt och drack hejdundrande gott.
 
Mätta, nöjda och trötta efter helgens bravader somnade den ena efter andra "gästen" :-)
 
Och igår söndag, åkte jag, L och Tess till IKEA, och investerade i en ny säng till T. 
Hennes säng är gammal och saggig, och det blir lyxigt för henne att få en 120-säng i stället för den sunkiga 90-sängen. 
 
På kvällen stack jag och L ut på en löptur, och det kändes gott efter en del festande och god mat.
 
Ikväll blir det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.
Men först ska jag och tjejerna slita med att få upp Tess säng till våning 4, stön.
Vår starke man jobbar dygn, så vi får klara oss själva, och tyvärr tror jag sängen är för stor för den pyttelilla hissen i huset.
Wish us luck! 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Strawberry Dreams

Men det låter som att du haft helt "godkända" anledningar till att hålla dig ifrån bloggandet :). Härliga dagar... och guuud vilken god mat på alla bilder!

Svar: Ja,äta är något jag är riktigt grym på, hehe.
Helena Nygrund

2014-09-03 @ 20:29:20
URL: http://www.strawberrydreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0