Härligt i Hassela

Just nu sitter/ligger jag och sju andra godingar i ett hus i Hassela och känner oss så där härligt mosiga efter en dag ute i härliga luften.
Ungdomarna har åkt nedför, men vi lite äldre "ungdomar" invigde våra längskidor.
 
Ordentligt med snö var det i alla fall när vi vaknade i morse.
 
 
Skidorna är på för första gången, nu kör vi.
 
 
Fyra gröngölingar har precis invigt sina längdåkningsskidor och det är hög tid för lite varm choklad.
 
Mina nya darlings och jag ska nog komma bra överens så småningom, hehe.
 
 
 
Då ger vi oss iväg igen då!
 
 
Hamburgerdags med våra "slalomåkare".
 
 
"Ungdomsgården" :-)
 
Spelar egentligen ingen större roll vad man äter när man är utomhus, för allt är ju jättegott.
 
Efter en härlig dag på skidor och en värmande brasa i stugan, blir det middag på restaurang ikväll.
Ha det gott så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till med skidåkningen på de nya skidorna!
Akta backarna då det brukar vara svårare nerför än uppför.

Ha en trevlig helg!

Kram,
Sofia

Svar: Tackar 😀
Helena Nygrund

2015-01-16 @ 18:07:41
Postat av: Anette

Det ser ju lite mysigt ut:)

2015-01-18 @ 16:40:42
Postat av: Ylva

Ser supermysigt ut! Längtar efter snö så man kan få åka lite längd!

Svar: Ja, jag fick mersmak och vill också åka en massa på längden. Superkul, asjobbigt, och skiiitläskigt i nedförsbackarna. Jag lade mig ner (gick ner i spagat typ) i allihopa, hehe.
Helena Nygrund

2015-01-20 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0