Jag anar vår!

Efter en kul helg, med en afterwork i fredags, Mello på lördagen, och lite småpyssel hemma, började veckan med strålande solsken, och nu anar jag verkligen vår i luften, tjohoo.
Måndagar är min tidiga dag, och det är så lyxigt att hinna med lite extra en dag i veckan.
Direkt när jag slutade ilade jag hem och bytte om till träningskläder, och sen stack jag o L iväg på en löparrunda runt Löt- och Råstasjön.
Det var superjobbigt, trots att det bara är 5 km, men vädret kunde inte varit bättre, och efteråt kände vi oss så himla nöjda.
Ikväll har jag softat i soffan med mina måndagsfavoriter:
 
Realitystjärnorna på godset 
 
Criminal Minds
 
Stalker
 
En kopp te på det, och strax ska jag hoppa i säng och läsa en god bok.
Så god natt på er finingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0