Senaste i min butik

Det var ett tag sen ni fick lite "skyltskoj" från min Hemköpsbutik, eller hur!?
 
Jordgubbar från Balgien. 
Det har ju hänt en hel del på världskartan sen jag gick i skolan, och det här är antagligen ett nytt "ballt" land, hehe.
 
Delikatiss potatis 😀
 
Urusel förkortning eller bara missat en vokal?!
 
Säger som jag brukar; Min närmaste Hemköpsbutik roar mig 😊
Och som alltid; Även jag stavar fel och missar bokstäver, men skulle jag trycka upp skyltar till allmänheten, så skulle jag utse en tillförlitlig korrekturläsare.
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Älskar dina skyltrapporter från Hemköpbutiken :) .

Kram kram

Svar: 😀
Helena Nygrund

2015-05-28 @ 08:42:19
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Sofia

Kul skyltar - måste börja handla på Hemköp och se om de kan stava hos mig…
Tur att ni sprang Vårruset i måndags, mina kollegor sprang i tisdags och när de skulle äta picknicken efter loppet kom en rejäl hagelskur så de fick gå hem.

Trevlig helg!
Kram
Sofia

Svar: Ja vi hade ju inte jättevarmt under picknicken, men inget regn eller hagel i alla fall. Kram o trevlig helg till dig med Sofia.
Helena Nygrund

2015-05-28 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0