Lite julafton

Idag stängde jag på förskolan, och blev halvt vettskrämd på kvällskvisten.
Sista barnet var i hallen med sin pappa och på väg ut genom dörren, jag stod i köket och gjorde rent kaffetermosen, och då bankade någon på rutan.
Det var becksvart ute och jag fick nästan trycka nosen mot fönstret för att se vem det var, och där ute stod visst min darling som kommit från jobbet. ❤️
Vi stack iväg och handlade lite, lagade middag och kröp sen ned under en filt i soffan och tittade på film.

The age of Adaline, en underbar film, helt i min smak, men mascaran sitter inte riktigt där den satt tidigare idag. Tårar har alltså runnit för "ovanlighetens skull", hehe.

Hann även hämta ut månadens låda från Testagram, och det känns alltid som lite julaftonsstämning när man öppnar och ser det okända innehållet.
Många trevliga nyheter har upptäckts genom lådan 😀

Nu är det snart dags att sussa, och i morgon ska jag och L iväg på trevligheter efter jobbet.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0