Pärlande skoj

I sommar råkade jag faktiskt ut för lunginflammation, hör och häpna! 
Första veckan var jag riktigt risig och hade feber som låg mellan 38,5 och 39,6 hela tiden. Har nog inte haft feber sen jag hade lunginflammation i gymnasiet, och det var ju faktiskt över 30 år sen!
Men andra veckan var jag inte lika sängliggandes (gick ju inte ens att ligga, för då höll jag på att hosta ihjäl mig), och då ville jag göra något pyssligt.
Inga som helst problem att hitta sysselsättningar när man följer alla härliga och inspirerande människor på Instagram. 
 
Jag är väldigt förtjust i formgivaren Stig Lindbergs härliga former och mönster, och extra mycket gillar jag dekoren "Berså".
Och självklart hittade jag mitt blivande projekt på Instagram, och satte igång.


En ask pärlades!


Och den hamnade på öppna spisen! 
Det var så himla kul, rogivande och lagom jobbigt att lägga pärlplatta under tiden jag var sjuk.

Mer kommer...


Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Så himla fin ask du gjort, jag gillar också Bersåmönstret.

Kram Victoria

Svar: Tack snälla!
Helena Nygrund

2015-09-18 @ 10:19:43
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Sofia

Jättefin ask, Bersåmönstret är så fint men dyrt om man ska köpa något i det. Kul att du pärlar, får mig också att bli lite sugen, har nog inte gjort det på de senaste 30-35 åren….
Fyren du gjorde av blomkrukor blev också jättefin.

Ha det bra!

Kram
Sofia

Svar: Tack snälla Sofia! Det är superkul och rogivande att pärla, så kör igång bara 😘
Helena Nygrund

2015-09-20 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0